Wednesday 22 November 2017

Neural Dt Handelssystemer


NEURAL DT AUTOTRADING SYSTEMS. Neural DT Trading Systems 2900. Neural DT dag handelssystemer for TradeStation er utviklet for å gjøre deg til en konsekvent lønnsom daghandler i E-mini SP MidCap 400 EMD og E-mini Russell 2000 ER2 futuresmarkeder Basert på en ny hybridnordisk regelbasert handelsmetode, kan Neural DT tjene både i trender og nedtendenser i markedene for å levere fremragende ytelse. Neural DT består av Neural DT 60 for å fange dagens primære trend på 60 minutters barer og Neural DT 1 for å fange en rask fortjeneste tidlig på dagen på 1 minutt barer Sammenlignet med dagens trading systemer for aksjeindeks futures, tilbyr Neural DT følgende fordeler. State-of-the-art hybrid trading logikk, utviklet av en Ph D ingeniør trader, utnytter de beste funksjonene i nevrale nettverk og regelbasert handel. Utmerket tilbaketrukket ytelse til begynnelsen av EMD - og ER2-markedene. Over 1600 handler i historien for hvert system. Samme parameterverdier brukes til lange og korte handler, noe som øker robustheten. Systemparametere blir normalisert ved volatilitet, slik at systemene automatisk tilpasser seg endringer i markedsvolatilitet. Realistiske inngangs - og utgangsregler betyr gode utfyllinger med enten automatisert eller manuell handel. Kan handles automatisk. Tradisjonering for håndfri handel. Lavt treff gjør det egnet for kontoer så små som 7500 Neural DT 60 og Neural DT 1 er nesten helt ukorrelerte, noe som betyr at utmerket diversifisering når du handler begge sammen. Neural DT inneholder følgende filer. EasyLanguage-kode for TradeStation 2000i. EasyLanguage kode for TS 8 TS 9 eller nyere. EasyLanguage-kode i tekstformat. EasyLanguage-kode i tekstformat. Arbeidsområdefil for ER2, TS 8 eller nyere arbeidsområdefil for EMD, TS 8 eller nyere arbeidsområdefil for optimalisering, TS 8 eller nyere. Tilpasset øktfil for TS. Denne brukerens veiledning i PDF-format. Jeg selger dette fantastiske systemet kun for 79.Licensed User Center. Trade med Intelligence ved hjelp av TradingSolutions. TradingSolutions kombinerer teknisk analyse med kunstig intelligens AI-teknologier ved hjelp av nevrale nettverk og genetiske algoritmer for å lære mønstre fra historiske data og optimalisere systemparametere Denne handelsprogramvaren fungerer med aksjer , futures, valutaer FOREX og mange andre finansielle instrumenter Det kan også bygge systemer for amerikanske og internasjonale markeder. Over 300 av de mest populære tekniske indikatorene. Prøveprøve og kundeytelse. Industriell ledende datastøtte fra eSignal Interactive Brokers og mange flere. Private Optimal Signalteknologi. Fri teknisk support.100 Free Systems og pre-built neurale nettverk modeller. Suksess brukt i over 66 land rundt om verden. 30-dagers pengene tilbake garanti. Re Neural DT Breakout Futures. Jeg vet at dette er litt sent siden NeuralDT har blitt låst ut nå etter at Breakout Futures solgte 100 eksemplarer, men. Jeg må si at jeg fant denne tråden ved et uhell og ble rammet av hvor helt negative deltakerne er. Som så mange tråder på T2W er de mennesker som ikke har noen egentlig erfaring med bestemte emner, bare utventer sine småforestillinger for å styrke deres eget ego. Nå kan jeg legge til noen fakta hvis noen her er virkelig interessert. Jeg har vært auto-trading siden 2000 og kjører flere av mine egne systemer og noen kjøpt fra andre leverandører. Jeg respekterer Breakout Futures på Mikes Bryants nyhetsbrev for å få en ide om tankenivået han legger inn i hans systemer I sine systemer eier jeg MinMax og NeuralDT. Jeg kjøpte et annet system kalt WCI West Coast Index, men jeg var i stand til å returnere det under hans 30-dagers garanti uten å stille spørsmål siden jeg ikke likte måten den handlet på. Med MinMax har jeg aldri tjente noen penger, men mistet ikke mye heller, jeg kan ikke huske de nøyaktige detaljene jeg tror det koster rundt 500 å kjøpe, men etter seks måneders handel en 20.000 konto jeg var nede på rundt 1200 så jeg stoppet på tha t tiden jeg egentlig ikke var i optimalisering av stillingsstørrelser i en portefølje jeg handlet 1 kontrakt av hvert system, slik at det kan være at det kan ha forbedret ting. Faktisk har Mike Bryant nettopp gitt ut en oppdatering til MinMax noen 5 år etter at jeg kjøpte den så jeg kan gi det en annen gå med variabel posisjon størrelse i år. Til tross for å miste penger, det som imponerte meg, var denne fortsatte støtten som Mike legger inn i hans systemer så mye at jeg kjøpte WCI returnert for refusjon som nevnt ovenfor og deretter NeuralDT jeg brukte Neural Nets for mine egne systemer før via Neuroshell Trader, men med NeuralDT likte jeg den nye måten Mike hadde bygget et enkelt nett inne i TradeStation og brukte det til bare å fungere som et bekreftende filter til et eksisterende system. Denne bekreftelsesmodus er den måten jeg har mest på suksess med når du bruker ekte neuralnett IIRC, kostet NeuralDT meg 2000. Jeg begynte å handle en 30.000 konto for NeuralDT i august 2008 Fra og med idag handler jeg fortsatt NeuralDT-porteføljen av systemer og kontoen står på 86, 000 Jeg m bruker en FF-stillingsstørrelsesalgoritme med forskjellige fraksjoner viet til hvert delsystem Fraksjonene varierer fra 0 4 til 2 2 Det har vært uttaksperioder Den maksimale egenkapitalen nådde 107 K, slik at systemet nå er i en nedtaksperiode på rundt 20 I Til tross for at Mike har gjort dette en gang, og jeg har brukt sine endringer, har jeg reoptimalisert det aktuelle systemet selv, men jeg har reoptimalisert FF-risikostørrelsene uten videresendingstest for porteføljen på en månedlig basis. grunnlag Gitt egenkapitalen, vurderer jeg den opprinnelige 2.000 brønnen brukt. Opprinnelig sendt inn av bowerandy. Jeg vet at dette er litt sent siden NeuralDT er blitt låst nå, etter at Breakout Futures solgte 100 eksemplarer, men. Jeg må si at jeg fant dette tråden ved et uhell og ble rammet av hvor helt negativt deltakerne er. Som så mange tråder på T2W er de mennesker som ikke har noen egentlig erfaring med bestemte emner, bare utventer sine småforestillinger for å styrke deres eget ego. Nå kan jeg legge til noen fakta om noen her er virkelig interessert. Jeg har vært auto-trading siden 2000 og kjører flere av mine egne systemer og noen kjøpt fra andre leverandører jeg respekterer Breakout Futures på Mikes Bryant s nyhetsbrev for å få en ide om tankenivået han legger inn i sine systemer Av sine systemer eier jeg MinMax og NeuralDT Jeg kjøpte et annet system kalt WCI West Coast Index, men jeg var i stand til å returnere det under hans 30 dagers garanti uten å stille spørsmål siden jeg ikke likte måten den handlet på. Med MinMax har jeg aldri gjort noen penger, men mistet ikke mye heller, jeg kan ikke huske de nøyaktige detaljene jeg tror det koster rundt 500 å kjøpe, men etter seks måneder handler en 20.000 konto jeg var nede på rundt 1200 så jeg stoppet på den tiden var jeg ikke virkelig til å optimalisere posisjonsstørrelser i en portefølje jeg handlet 1 kontrakt av hvert system, slik at det kan være som kan ha forbedret ting. Faktisk har Mike Bryant nettopp gitt ut en oppdatering til MinMax noen 5 år etter at jeg kjøpte den, så jeg kan gi den en annen gå med variabel posisjon størrelse i år. Til tross for å miste penger, det som imponerte meg, var denne fortsatte støtten som Mike legger inn i hans systemer så mye at jeg kjøpte WCI returnert for refusjon som nevnt ovenfor, og deretter brukte NeuralDT jeg Neural Nets for mine egne systemer før via Neuroshell Trader men med NeuralDT Jeg likte den nye måten Mike hadde bygget et enkelt nett inne i TradeStation og brukte det til å fungere som et bekreftende filter til et eksisterende system. Denne bekreftelsesmodusen er måten jeg har hatt mest suksess med når jeg bruker ekte NeuralDets IIRC, NeuralDT kostet meg 2000.Jeg begynte å handle en 30.000 konto for NeuralDT i august 2008 Fra og med idag handler jeg fortsatt NeuralDT-porteføljen av systemer og kontoen står på 86.000 jeg bruker en FF-posisjonsstørrelsesalgoritme med forskjellige fraksjoner viet til hvert delsystem Fraksjonene varierer fra 0 4 til 2 2 Det har vært opptjeningsperioder Den maksimale egenkapitalen nådde 107 K, slik at systemet nå er i en nedtaksperiode på rundt 20 år, jeg har ikke optimalisert to Aked selve systemet selv den gangen, selv om Mike har gjort dette en gang, og jeg har brukt sine endringer. Det jeg har gjort, er imidlertid optimert FF risikostørrelsene uten videresend test for porteføljen på månedsbasis Gitt egenkapitalen opp, anser jeg den opprinnelige 2.000 brønnen brukt. Hvilket instrument du er trading. What instrument du er trading. I m trading TF og EMD med NeuralDT. Bare trodde du alle kan like en oppdatering om tilstanden til NeuralDT-systemene Sist gang jeg postet, var systemene rundt 20 i drawdown Dette fortsatte til rundt 35, så tilbake i september 2010 bestemte jeg meg for å optimalisere alle NDT-systemene fra bunnen av. I stedet for å bruke bare standard TradeStation-optimaliseringsfunksjonen som beskrevet i Mike Bryant s manuell, jeg har brukt en mer sofistikert prosess som kalles Walk Forward Optimisering. Walk Forward Optimiser WFO jeg brukte var fra GRAIL Global Futures Trading System for TradeStation. Jeg vet at nettstedet ser snarere Mickey Mouse, men bak garish farger verktøyene er egentlig ganske gode så mye at de har blitt kjøpt av TradeStation og bygget inn som en del av deres nyeste versjon. Jeg vant t å gå inn i de fulle detaljene om hvordan WFO fungerer, men ideen er at man hele tiden optimerer en system etter faste tidsperioder. Siden september 2010 har jeg kjørt følgende parametere for NDT 60 EMD. FloorFr 2 2 TrailPr 36 StopFr 2 w1 0 54 w2 -0 32 w3 1 4 w4 -1 31 w5 -0 99 w6 -1 49. Optimeringsprosessen antydet at disse parametrene ville gi en gjennomsnittlig gevinst per kontrakt på 8900 per år. Jeg løp dette i ni måneder og oppnådde omtrent 7000 per EMD-kontrakt i løpet av denne perioden, noe som tyder på at systemet handler i henhold til planen. perioden var veldig beskjeden. I juni i år 2011 kom det til tiden da systemene trengte reoptimalisering, og følgende parametere for NDT 60 EMD er nå nåværende. FloorFr 0 9 TrailPr 26 StopFr 0 9 w1 -1 65 w2 1 94 w3 1 43 ​​w4 -1 42 w5 -1 93 w6 -3 07 Ny optimalisering forutser en gjennomsnittlig årlig gevinst på 10.800 per år per kontrakt. Vær oppmerksom på at mens du utfører mange av disse Walk Forward Optimisations, har jeg sjelden sett noen gjennomsnittlige årlige gevinster på mer enn 12.000 per kontrakt i hvert fall mens du beholder drawdown innen fornuftige grenser. Derfor er jeg fortsatt av oppfatningen om at NDT 60-systemene er levedyktige og verdt å handle. Her er TS-egenkapitalkurven for disse parametrene. Men mer interessant er WFO-optimaliseringsrapporten. Selv om det er litt verre enn dagens TS-rapport når det gjelder totale gevinster, viser dette faktisk hva ville ha skjedd hvis vi hadde handlet systemet mens du re-optimaliserer på hver av de vertikale linjene. Perioder mellom de grønne linjene er alle utenfor prøveseksjoner, så mye mer sannsynlig å være realistisk enn standard TS-backtestresultater. Jeg har også reoptimalisert NDT 60 TF med lignende resultater Hele optimaliseringsprosessen tar omtrent to dager, men er mye enklere enn metoden som ble foreslått i den opprinnelige NDT manua l. Tilsynelatende har WFO-optimaliseringsprosessen vist at NDT 1 min-systemene ikke er veldig robust nok til å handle, så jeg har gitt opp på disse og nå bare handler 60 min versjoner. Her forteller WFO egenkapitalplott som viser hvorfor. Jeg håper dette har vært nyttig for alle der ute som også har kjøpt NDT-systemene i fortiden. Originally Posted by bowerandy. Back igjen etter 18 måneder. Jeg m trading TF og EMD med NeuralDT. Bare trodde du alle kan like en oppdatering til staten av NeuralDT-systemene Sist gang jeg postet, var systemene rundt 20 i drawdown. Dette fortsatte til rundt 35, så tilbake i september 2010 bestemte jeg meg for å optimalisere alle NDT-systemene fra bunnen av. I stedet for å bruke bare standard TradeStation-optimalisering funksjon som beskrevet i Mike Bryant s manual, har jeg brukt en mer sofistikert prosess som heter Walk Forward Optimization. Walk Forward Optimiser WFO jeg brukte var fra GRAIL Global Futures Trading System for TradeStation Jeg vet at nettstedet ser ganske ut som M ickey Mouse, men bak de fargerike farger er verktøyene egentlig ganske gode så mye at de har blitt kjøpt av TradeStation og bygget inn som en del av deres nyeste versjon. Jeg vant t å gå inn i de fulle detaljene om hvordan WFO fungerer, men ideen er at den ene kontinuerlig gjenoptimaliserer et system etter faste tidsperioder. Siden september 2010 har jeg kjørt følgende parametere for NDT 60 EMD. FloorFr 2 2 TrailPr 36 StopFr 2 w1 0 54 w2 -0 32 w3 1 4 w4 -1 31 w5 - 0 99 w6 -1 49. Optimaliseringsprosessen antydet at disse parametrene ville gi en gjennomsnittlig gevinst per kontrakt på 8900 per år. Jeg kjørte dette i ni måneder og oppnådde omtrent 7000 per EMD-kontrakt i løpet av denne perioden, noe som tyder på at systemet handler i henhold til planen Uttrekkingen over den perioden var svært beskjeden. I juni i år 2011 kom det til tiden da systemene trengte reoptimalisering, og følgende parametere for NDT 60 EMD er nå nåværende. FloorFr 0 9 TrailPr 26 StopFr 0 9 w1 -1 65 w2 1 94 w3 1 43 w4 -1 42 w5 -1 93 w6 -3 07. Den nye optimaliseringen forutser en gjennomsnittlig årlig gevinst på 10 800 per år per kontrakt. Vær oppmerksom på at mens du utfører mange av disse Walk Forward Optimisations, har jeg sjelden sett noen gjennomsnittlige årlige gevinster på minst 12 000 per kontrakt i det minste mens du beholder drawdown innen fornuftige grenser. Derfor er jeg fortsatt av den oppfatning at NDT 60-systemene er levedyktige og verdt å handle. Her er TS-egenkapitalkurven for disse parametrene. Men mer interessant er WFO-optimaliseringsrapporten. Selv om det er litt verre enn dagens TS rapporterer i form av totale gevinster, viser dette faktisk hva som ville ha skjedd hvis vi hadde handlet systemet mens det ble optimalisert på hver av de vertikale linjene. Perioder mellom de grønne linjene er alle utenom prøveseksjonene, så mye mer sannsynlig at være realistisk enn standard TS backtest resultater. Jeg har også reoptimalisert NDT 60 TF med lignende resultater Hele optimaliseringsprosessen tar omtrent to dager, men er mye enklere enn metoden foreslo i den opprinnelige NDT-manualen. Tilsynelatende har WFO-optimaliseringsprosessen vist at NDT 1 min-systemene ikke er veldig robust nok til å handle, så jeg har gitt opp på disse og nå bare handler 60 min. versjoner. Her forteller WFO egenkapitalpotte som viser hvorfor. Jeg håper dette har vært nyttig for alle der ute som også har kjøpt NDT-systemene i fortiden. Takk for oppdateringen bowerandy hvor kjent er du med hans Pålitelighets handelssystem Jeg ser at Neural har lignende resultater gitt hva som er lagt ut på hans nettsted Har du vært fornøyd med din erfaring med systemets ytelse Jeg antar det, siden avkastningen ser ut til å gå veldig bra Også, det ser ut til at Reiliability-systemet trenger litt optimalisering, er det vanskelig for en nybegynner å gjøre Hva, hvis noe, ville holde Du kommer tilbake fra å kjøpe et annet system fra ham igjen takk.

No comments:

Post a Comment