Monday 6 November 2017

15 Min Forex Strategi


Forex Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping Forex Strategi for 15-minutters diagrammet, er enkelt nok. Det er 3 hovedfaktorer som indikerer at det er nødvendig å inngå en avtale. 1 st faktor. Kanalretningen og en åpen posisjon Kanaler SHI. som er tegnet på diagrammet automatisk, i sanntid, peker handelsmannen på retningen for å inngå et prute. Hvis kanalen SHI har en skråning ned, må du selge en valuta pai r (for å konkludere en avtale å selge), hvis kanalen SHI er vippet oppover, er det nødvendig å inngå transaksjoner bare ved kjøp. Funksjon 8212 Hvis S HI-kanalen er smal, er det ikke nødvendig å inngå transaksjonen. Hvis prisen går utover den konstruerte kanalen SHI 8212, åpnes ikke handelsposisjoner i det hele tatt (og de åpne handelsposisjonene holdes). I dette tilfellet må du vente til en ny kanal dannes. 2-t faktor. Gå inn i markedet og gå ut av det. Husk: Handelsposisjoner åpnes bare i retning av helling av handelskanalen 1) Forex Indikator 8212 Itrend. Hvis den røde linjen krysser den grønne linjen opp 8212 et selgesignal. Grønn krysser rødt ned 8212 konkluderer en avtale å kjøpe. 2) Forex Indikator 8212 La Guerre. Når denne forexindikatoren krysser ned linjen 0,75, er det nødvendig å se etter en avtale å selge. Når forexindikatoren krysser over linjen 0,15, er det nødvendig å se etter muligheter til å inngå avtaler ved kjøp. 3) Hvis forexen 8212 Juice green skal holde posisjonen til motsatt side av kanaltrekkingen, og hvis den er rød, bør du lukke den åpne posisjonen når midtlinjen Guerre (0.45). Ekstra Forex Indikator 8212 Perkyasctrend1. Hvis du ser en rosa dot 8212 et signal å selge hvis det var en blå prikk 8212 et signal for å kjøpe. M denne indikatoren som et ekstra signal, men det er ikke obligatorisk. Sikkerhetsstopp skal plasseres i en avstand på 15 gjenstander fra en åpen transaksjon. Bare vil du legge merke til det, hvis du foretrekker å handle på Forex med små intervaller: 5 min, 15 min. Hva du trenger og velg et meglerfirma, som gjør det mulig å vise ventende ordrer, eller overføre nivået av stoppfall nær markedsprisen 8212, for eksempel 2-3 poeng. Som ikke alle er kjent for DC, tillater det å gjøre. Hvis du trenger et slikt selskap, vil jeg anbefale å velge Forex4you eller slik Instaforex. På samme måte, handel i disse selskapene, kan du finne det lettere å jobbe med pips forex-strategi, så vel som handel med tilbakestilling (raskt omorganisere rekkefølgen på null og treylingovat posisjon). faktor. Volatilitet i markedet. Vær spesiell oppmerksom på forexindikatoren Juice. Du trenger ikke å åpne en handelsposisjon, når plutselig det røde histogrammet. Hvis alle delene på slutten av strategien indikatorer forex trading signal matet til inngangen, så må indikatoren Juice foreta en endelig kontroll 8212 for å komme inn på markedet eller ikke. Histogram for åpne posisjoner skal være grønt Last ned forexindikatorer: Avansert system 15 (SWING 15 min TECH) Skrevet av Olivier Forhandlet par: EURUSD, GBPUSD, EURJPY, GBPJPY Tidsramme: 15 Min Handelstid: 6,45 til 5 PM, PARIS tid , GMT1 1 HVOR Å ÅPNE EN POSISJON Det første arbeidet i din handelsdag vil være å tegne på hver graf og for hvert par: motstander, støttestrenger og trender. Først fra 4H tidsramme, deretter på 1H tidsramme, og endelig på 15 min tidsramme. Du må velge en linjefarge for hver tidsramme, da du vil forstå hvor sterk din støtte, motstand eller trendlinje er når du vil se på 15 min. En trendlinje vil koble minst 3 poeng. Denne merkingen tar bare 15 minutter, og klokken 7 vil du ha 4 grafer EURUSD, GBPUSD, EURJPY og GBPJPY på 15 min tidsramme. Nå er vi klare til å handle, og vi må bare vente på signalet på skjermen. Når en 15 min lysestake lukker over eller under en trendlinje, støtte eller motstand, har vi et signal om å gå lang eller kort. Vi kan åpne en posisjon Ok flott Men hvor mye skal jeg risikere eller forventer på denne handelen. La oss se på følgende 2 HVORDAN ER STØRRELSESSTØRRELSEN Dette er den viktigste delen av denne handelsmetoden De fleste handelsfolk tenker på hvor mange pips de vil vinne per handel, per måned eller per år. Men vi vil tenke på hvor mye prosentandel av vår kapital vi ønsker å vinne per handel, per måned eller per år. A - Du bør definere maksimal prosentandel av kapitalen din, du er klar til å risikere å åpne en posisjon. Det kan være 2, 3, 4 ,. 10. For eksempel meg, for øyeblikket er min maksimale risiko 6. Så nå deler du dette med 2 (3 i mitt tilfelle) og du vil ha din standardrisiko, vi kan kalle det K1. og K2 vil være K2K12 B - Når du har et inngangssignal, må du vurdere ditt stopp 30, 40, 50,. 100 pips. Generelt bør en stopp være over eller under den siste lav eller høy (avhenger av om du er lang eller kort). Ta alltid med spredningen i stoppet ditt. C. For eksempel, hvis du anslår stoppet ved 40 pips (spredt inkludert, noe som betyr at stoppet ditt vil være på 37 pips hvis spredningen av megleren er 3 pips), og din K1 er 3. så det betyr at 40 pips bør være lik 3 av hovedstaden din. D - Hvorfor K1 og K2 Hvis du vurderer hvert par separat, etter hver vinnende handel, vil du handle K2 av hovedstaden din og etter hver tapte handel vil du handle med K1 av kapitalen din. Vi tar et eksempel på dette for å gjøre det tydeligere: Kapitalen din er 10 000 eur og du setter risikoen din K1 ved 3, det betyr at standardrisikoen din er 3 av 10 000 eur. 300 eur og din K2 vil 6 så 600 eur, Nå har du et signal på EURUSD og din tidligere handel på dette paret var en løsere, så risikoen for denne handelen vil være K1 3 av kapitalen din, 300 eur. Du anslår STOPPEN til 30 pips og EURUSD 1, 36, så du må åpne en posisjon på 136K (konto i EUR), og du vet at du ikke kan miste mer enn 300 eur på denne handelen. Nå lurer du på hvor mye du vil tjene din fortjeneste. Leter du se dette i tredje del: 3 HVA ER MITT RESULTATMÅL Så mye du kan A - du vil sette et overskuddsmål i samme avstand som ditt stopp. Ikke glem å inkludere spredningen B - Du vil selge halvparten av stillingen til dette overskuddsmålet, og sette et nytt stopp for andre halvdel på ditt inngangspunkt (breakheaven) C - Du vil flytte denne stopp manuelt under eller over hver lav eller høyt, etter trenden. Denne teknikken er veldig subjektiv i den forstand at for ulike forhandlere, støtte, motstand og trendlinjer ikke vil bli sett på samme sted. Noen ganger må man ikke ta et signal: - Etter at du har stoppet, ser du at overskuddsmålet er over en sterk motstand på en 4H TF eller 1H TF, så i dette tilfellet bør du ikke åpne en posisjon som sjansene dine for at prisene bryte denne motstanden er lav. - Du bør ikke legge inn et signal på nyheter, da volatiliteten blir for høy - Ikke handle før kl. 07.00 eller etter kl. 17.00. PARIS TID - Ikke handle på lav volatilitetsdag. SÅ DET ER Hvis du har spørsmål om det, vær så snill, følg fri å spørre meg. Skrevet av Olivier 16. april 2010 - 09:09. Takk alle sammen for at du interesserer deg for denne teknikken Henry, når du har tegninger fra morgen, venter du bare på signalet. Se på denne grafen: Forsiktig Den siste linjen er nær under støtten. MEN denne støtten er ikke lenger gyldig på grunn av linjen rett før som kom under støtten, men nært over. DETTE ER IKKE EN SANN BREAKOUT For å gå inn i en stilling, bør stengens lukke være den laveste under støtten. Her er et eksempel på en handel jeg tok den 15. april (jeg er fortsatt på det) på EURUSD Det er klokken 6 45.00 (Paris tid), nettopp våknet, og mitt første arbeid er å tegne trendlinje. På EURUSD, ingenting på 4H, så jeg går til 1H og tegner denne første trendlinjen i rødt. Så går jeg til min 15 min-diagram og tegner en annen trendlinje i svart denne gangen. Så jeg bestemmer at i dag vil jeg legge inn en posisjon i EUR USD dersom en bar lukkes under den røde trendlinjen. Det vil være risikabelt å selge hvis en bar nærmer seg den svarte trendlinjen fordi vi er for nært fra den sterkeste røde trenderlinjen, og sjansene for å få en rebound på den er høye. Lar se hva som skjedde neste Så her har vi et signal å selge. Min forrige handel på EURUSD var en løsere. Så jeg vil handle K1 av min hovedstad på denne handel. (1,5 av min hovedstad for meg i øyeblikket) Jeg vil ha mitt stopp for å være like over forrige høyde, så det blir 1,3651. 40 pips. Så min fortjeneste 1 vil være 40 pips på 1,3571. Til denne prisen vil jeg gjenoppta halvparten av min stilling, og sette et nytt stopp for gjenværende stilling til min inngangspris, 1,3611. Så denne handelen gikk bra, halvparten av min stilling ble solgt til 1,3571, og jeg satte et nytt stopp på 1,3611. Hver gang jeg lager en ny høy, flytter jeg stoppet mitt over. Det er 3 40 pm, 16. april (Paris tid), og dette er min posisjon på EURUSD, mitt stopp er satt til 1,3571 og jeg har allerede sikret 40 pips med 1,5 av MY CAPITAL.15 Min Forex Day Trading Strategy Dette Dagens handelsstrategi fungerer bra på 15 min-diagrammer. Strategien består av 3 trendindikatorer: 1 langsiktig indikator (200EMA) for generell trendretning og 2 kortsiktige indikatorer (summer, octopus2) for laserskarpe oppføringer i den generelle trendretningen. Vær så snill å eksperimentere med andre tidsrammer. Indikatorer: 200 Eksponentielt glidende gjennomsnitt, summer, blekksprut2 Foretrukket tidsramme (r): 15 minutter diagram Handelssessioner: London og New York Beste valutapar: noen Eksempel: EURUSD 15 Minutart Som vist i EURUSD-diagrammet ovenfor, er denne kortsiktige fx strategi ga oss 2 lønnsomme selgesignaler i downtrend (pris under 200EMA). Begge handler ble lukket med risiko for å belønne 1: 2. Pris over 200 EMA (bullish trendretning) Octopus2 histogram maler grønnfargede bar (er) Buzzerindikator endrer farge fra rød til grønn GT Åpne kjøpsposisjon ved åpningen av neste bar. Stopp-tap: Sett et beskyttelsesstopp 1-2 pips under det siste svingpunktet. Prismål: Avslutt kjøpshandelen ved risiko for å belønne 1: 2 (dvs. risikere 25 pips for å gjøre 50). Alternativt, gå ut av den lange handel når Octopus2-indikatoren endrer farge fra grønt til rødt. Pris under 200 EMA (bearish trend retning) Octopus2 histogram maler rødfargede bar (er) Buzzer indikator endrer farge fra grønt til rødt GT Åpne salgsposisjon ved åpningen av neste bar. Stopp-tap: Sett et beskyttende stopp-tap 1-2 pips over det siste svinghøypunktet. Prismål: Avslutt kjøpshandelen med risiko for å belønne 1: 2 (dvs. risikere 40 pips for å lage 80). Alternativt, gå ut av korthandel når Octopus2-indikatoren endrer farge fra rød til grønn. Relaterte innlegg: Last Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System Med Super Nøyaktig Og Rask Signaler Generering Teknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og REPARERER ALDRI opptil 200 pips hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Range Detection Email Mobile Trading Alerts Ingen Repainting eller Lagging Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader. Enkleste handelsstrategi. Jeg skal dele med deg en av de enkleste handelsstrategiene du noensinne kommer over. Dette er basert på ideen om at jeg skal bruke S tupidrdquo. Det betyr ikke noe fancy eller komplisert indikatorer, og det innebærer heller ingen komplekse metoder. Etter å ha lest dette kan du kanskje lure på hvorfor det ikke skjer eller hvis dette virkelig virker. Jeg forsikrer deg om at hvis du følger denne strategien akkurat som forklart her og også overholder noen få grunnleggende regler og instruksjoner, vil du aldri ha en tapende uke eller en måned (det kan være få taper dager en gang i mellom). Så hvis du er klar for det, går det - Enkel glidende gjennomsnitt 200 (for retning) Enkelt glidende gjennomsnitt 10 (for oppføring) Tidsramme - Enhver. Fungerer på 5 min, timeliste og daglige diagrammer. Daghandlere kan bruke 5 min diagrammer, Swing-forhandlere kan bruke timekart og langsiktig investor kan bruke daglige diagrammer. Element - Det kan brukes til alle valutapar, varer, indekser eller aksjer. Long entry - Når prislyset lukkes eller allerede er over 200 dagers MA, vent deretter på prisjustering til prisen faller til 10 dagers MA, så når stearinlyset lukkes over 10 dagers MA på oppsiden, går du inn i handelen. Stopp tap ville være når prisen lukkes under 10 dagers MA. Kort inngang - Når prislyset lukkes eller er allerede under 200 dagers MA, vent deretter på prisjustering til prisen stiger til 10 dagers MA, så når stearinlyset lukkes under 10 dagers MA på nedsiden, går du inn i handelen. Stopp tap ville være når prisen stenger over 10 dagers MA. Grense - Profittmål vil variere med hvert element. For daghandlere foreslår jeg resultatmål på 50 av det daglige gjennomsnittlige handelsområdet for det aktuelle elementet for den siste måneden. Eg - Hvis EURJPY (min favoritt for øyeblikket) har en daglig gjennomsnittlig handel på 120 for den siste måneden, vil jeg foreslå resultatmål på 60 pips per dag handel. Profitmål for andre gjenstander kan utarbeides på lignende måte. Det ville være en feil å bruke samme resultatmål for alle valutapar. Etter min mening har valutaen en annen personlighet. Det betyr at daglig handel, volatilitet, reaksjon på nyheter, etc., er forskjellig for alle valutapar. 1. Følg instruksjonene for oppføring og utgang nøyaktig som ovenfor. Donrsquot andre gjetning, eller forutsett noe. 2. Unngå å inngå handelen når prisen er midlertidig over 10 dagers MA, men prislyset har ikke blitt dannet enda. Skriv inn handelen først etter at prislyset lukker overbeløpet den 10 dagers MA. 3. Avslutt handelen umiddelbart når prisen stearinlys lukker overbelow 10 dagers MA i retning motsatt handel. Donrsquot forblir i handelen som ønsker at den blir til din fordel. 4. Aldri noen gang handle i motsatt retning av markedet. dvs. donrsquot kjøpe når prisen er under 200 dagers MA og selge når prisen er over 200 dagers MA. 5. Ta fortjeneste når grensen er nådd. Donrsquot være grådig og fortsett å øke målet. Husk - En fugl i hånden er verdt to i bushen. 1. For Forex Day Traders, fungerer denne strategien best i London-sesjonen, da det er maksimal volatilitet. Rundt 3 am-11am NY tid ville være best tid. 2. Da denne strategien er basert på rent teknisk analyse, foreslår jeg at du slår av dine innganger fra grunnleggende analyse og nyheter. Donrsquot tillater grunnleggende analyse å påvirke handelen. Husk - Prisen er alltid riktig. Uansett hvilken effekt fundamental analyse eller Nyheter har på valutaen vil alltid reflekteres i prisen. 3. Donrsquot hopper inn i handelen. Tillat tid for oppsettet å bli dannet. Det vil alltid være muligheter tilgjengelig. 4. Leverage er en stille Killer. Donrsquot bruker overdreven løftestang for handel. Selv den beste strategien i verden vil ikke hindre deg i å tørke ut din egenkapital. 5. Husk - Bare 5 av dagens handelsmenn tjener penger konsekvent. Og handelsstrategi er ikke den første grunnen til dette. Unnlatelse av å gjennomføre strategien fullt ut og ikke følge reglene og retningslinjene er den første grunnen til tap av flertallet av daghandlere. Jeg vedlegger skjermbilder av diagrammer som viser inngangs - og utgangssignaler for forskjellige valutaer og for forskjellige tidsrammer. Fig 1- Euro-USD-diagram for 14Feb 2013 som viser fortjeneste på 50 pips Fig 2- Euro-JPY 5min diagram for 14Feb 2013 som viser overskudd på 60 pips Fig 3- GBP-JPY 5min diagram for 14Feb 2013 viser overskudd på 50 pips Fig 4- Euro-USD Hrly-diagram for 22.-31. Januar 2013 som viser overskudd på 200 pips Fig. 5- Euro-JPY Hrly-diagram for 04-15 januar 2013 som viser overskudd på 300 pips Fig 6- GBP-JPY Hrly-diagram for 09-15 Jan 2013 viser overskudd på 300 pips Som sett fra skjermbilder, er dette systemet ikke en Hellig Graal of Trading, faktisk finnes det ingen Hellige Graal av handelsstrategi hvor som helst. Hvert system har lønnsomme og taper handler. Men som vist ovenfor, i denne strategien, er fortjenesten fra de lønnsomme handler kumulativt større enn tapene fra de tapende handler. Som en veiledning har jeg observert at det er minst 2-3 lønnsomme daghandler i en gitt uke (50-60 pips per handel med 5 min diagram), 2-3 lønnsomme svinghandler tilgjengelig i en måned (200-300 pips per handel med 1 timers diagram) og 1-2 lønnsomme langsiktige handler i et gitt år (ca. 1000 pips per handel ved hjelp av daglige diagrammer). Ved hjelp av styringsplan for lydpenger kan du oppnå en avkastning på 50-100 per år på egenkapitalen. Takk for at du tok deg tid til å lese denne artikkelen. Håper jeg har vært i stand til å legge litt til din kunnskap og ønsker dere alle lykke til i din handel Oversett til russisk god artikkel. Vil du gjerne kommentere hvorfor du ikke lukk handler i fig.2 og 4 når stearinlyset stengte over 10 ma. på rundt 125,19 og 1,3453 henholdsvis Takk Auto1 for dine kommentarer. Spørringen din er veldig gyldig og en viktig del av strategien jeg glemte å legge til i artikkelen min. I fig. 2 og 4 var begge handler allerede i profitt. Derfor er det ikke nødvendig å lukke handelen. La handel fortsette til vår fortjeneste mål (50-60 pips for dag handel som i fig 2 eller 200-300 pips for swing trade som i figur 4) oppnådd. Bare hvis trenden reverserer, kan handelen lukkes ved inngangspris eller noe tap, avhengig av reverseringens avsluttende stearinlys. Håper jeg har besvart søket ditt. Denne strategien, som de andre Simple Moving Averages eller Exponential Moving Average Strategies, fungerer bare i trendige markedsforhold. Dette er den største ulempen da prisen beveger seg over 75 i rekkeviddebevegelser og konsolideringer. Det ville fungere med en god pengeforvaltning for en stor lønnsom handel for å dekke for alle de små tapene fra konsolideringen og markedene. Håper det hjelper. Takk doctortyby for dine kommentarer. Som du med rette sa, fungerer denne strategien bare i trending markeder. Det var derfor jeg hadde nevnt i min artikkel i dag handel i London markeder (3-11 am New York tid) som det er maksimal volatilitet, og dermed øke sjansene for å få mer lønnsomme handler. Også risikoen belønning forholdet er rundt 1 til 4 som ville dekke opp å miste trades. Skål, akkurat som doctortyby sa, vil dette fungere perfekt i trendmarkeder, og vil bli pisket frem og tilbake med mange tap i varierende markeder. Det kan være lønnsomt i det lange løp, men Id prøver å legge til flere filtre for å redusere falske signaler denne typen strategi genererer i varierende markeder :) Jeg er en trendhandler selv, så det er av største betydning å redusere falske trendsignaler. God strategi. Fra det kan du lage robot.

No comments:

Post a Comment